.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۰ میلیون تردد خودرو در مازندران ثبت شده است
ساری - مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های مازندران گفت: مازندران با ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد از وسایل نقلیه از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پنجم فروردین‌ ازجمله پرترددترین استان‌ها بوده است.

به گزارش شمال نیوز، احمد آفرین محمدزاده ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تحلیل آمار ثبت‌شده توسط ۷۰ دستگاه تردد شمار منصوب در محورهای استان بیانگر این است که استان در این مدت استان مازندران هشت درصد از کل تردد کشور را به خود اختصاص داده و کل تردد وسایل نقلیه در استان در مقایسه با مدت مشابه نشان‌دهنده رشد دودرصدی است.

وی اظهار داشت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین‌ماه سال جاری بیش از ۷۳۶ هزار تردد در محورهای ورودی استان ثبت‌شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل هفت درصد رشد داشته است.

به گفته محمدزاده، محورهای جنوبی استان یعنی محورهای هراز، سوادکوه و کندوان با مجموع ۵۵ درصد بیشترین سهم تردد ورودی استان را به خود اختصاص داده‌اند و در رتبه‌های بعدی ورودی غربی استان یعنی محور چابکسر- رامسر با ۲۲ درصد و ورودی شرقی استان یعنی محور گلوگاه- بهشهر با ۲۰ درصد قرار دارند.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان مازندران تصریح کرد: در طی این مدت محورهای ساری- قائم‌شهر و بالعکس، بابل- آمل و بالعکس و آمل- محمودآباد و بابلسر- فریدون‌کنار پرترددترین محورهای استان بوده و ساعات اوج تردد نیز در محورهای استان بین ساعات ۱۷ الی ۲۰ بوده است./مهر

   
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.